Gündem

KKTC, Doğu Akdeniz’in Yatırım Merkezine Dönüşüyor

Başbakan Ünal Üstel, Tüm Emlak Danışmanları Birliği’nin Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde gerçekleştirdiği Gayrimenkul Zirvesi’nde önemli açıklamalarda bulunarak KKTC’nin Doğu Akdeniz’in yükselen yatırım merkezlerinden biri haline geldiğini duyurdu. Lefkoşa’da gerçekleştirilen bu önemli etkinlikte Üstel, gayrimenkul sektörünün ekonominin lokomotif sektörü olduğunu belirtti ve hükümetin yatırımcılara güvenli ve istikrarlı bir ekonomik ortam sağlama önceliğini vurguladı.

Başbakan Üstel, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin uluslararası hukuka uygun etkili iç hukuk mekanizmalarına sahip bir hukuk devleti olduğunu ifade ederek, devletin hukuk güvenliğini koruma kararlılığını yeniledi. “Yatırım yapan herkes devletimizin bu alandaki kararlılığını bilmelidir,” diyen Üstel, hükümetin çözüm ve destek odaklı bir yönetim anlayışı benimsediğini belirtti.

Üstel ayrıca, ülkenin geleceğini inşa ettiğini ifade ederek, yeni Ercan Havalimanı’nın ve diğer altyapı projelerinin ülke ekonomisi için taşıdığı önemi vurguladı. “Güçlü şehirler, güçlü altyapıyla kurulur; güçlü ülkeler ise güçlü şehirler üzerine yükselir,” şeklinde açıklamalarda bulunan Başbakan, yeşili koruyan, doğaya saygılı ve modern şehir uygulamalarını destekleyen bir kalkınma vizyonunu benimsemeye devam edeceklerini ifade etti.

Kamu ve özel sektör arasındaki işbirliğinin önemine değinen Başbakan Üstel, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin Doğu Akdeniz’in en güvenilir yatırım, yaşam ve gayrimenkul merkezi olma yolunda ilerlediğini vurguladı ve zirvenin ülke ekonomisine katkı sağlamasını diledi. Ahbap Gazetesi olarak biz de geleceğe umutla bakan tüm yatırımcıları memnuniyetle karşılıyoruz.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu