Dünya

İran Devrim Muhafızları’ndan ABD’ye Bölgedeki Üslere Saldırı

İran Devrim Muhafızları Ordusu, ABD askeri güçlerine ait bölgedeki üs noktalarını hedef aldığını bildirdi. Yapılan açıklamada, bu saldırının Amerika Birleşik Devletleri’ne karşı bir uyarı niteliği taşıdığı vurgulandı. Bölgede tansiyonun yükselmesine sebep olan bu gelişmenin ardından, İran’ın stratejik hamleleri dikkatle izlenmeye devam ediliyor. Ahbap Gazetesi olarak, olayın detaylarını yakından takip ediyoruz.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu