Gündem

Telekomünikasyon Sektöründeki İş Birlikleri KKTC’nin Dijitalleşme Sürecine Katkı Sağlayacak

Maliye Bakanı Özdemir Berova, Vodafone Türkiye ve Telsim heyetini kabul ederek, iletişim teknolojilerinin ekonomik ve sosyal yaşamda oynadığı kritik rolü ele aldı. Görüşme sırasında, telekomünikasyon sektöründe potansiyel iş birliği alanları değerlendirildi. Berova, dijital altyapının güçlendirilmesinin sadece iletişim değil, eğitim, sağlık, ticaret ve kamu hizmetleri gibi pek çok sektörde verimlilik sağlayacağını vurguladı. Ayrıca teknoloji yatırımlarının sürdürülebilir kalkınma hedefleri açısından stratejik önem taşıdığına dikkat çekti.

Vodafone Türkiye’den Hana Jalel Milesi, telekomünikasyonun dijital dönüşümdeki kritik rolünü vurgulayarak, şirketlerinin KKTC’deki yatırımları ile hem ekonomiye hem toplumsal gelişime katkı sağladığını belirtti. Hasan Süel de, Vodafone’un 5G teknolojisi konusundaki küresel deneyimlerini ve bilgi birikimlerini paylaşmaya hazır olduklarını ifade etti. Ayrıca kamu ve özel sektör iş birliğinin dijitalleşme sürecini hızlandıracağı ve ülke ekonomisine önemli katkılar yapacağı dile getirildi. Görüşmede, karşılıklı iyi niyet temennileri ile kamu-özel sektör iş birliğinin geliştirilmesinin önemi vurgulandı.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu