Gündem

Gazimağusa Belediyesi Sakarya Kavşağı Çalışmalarını Tamamladı

Gazimağusa Belediyesi, Sakarya kavşağındaki çizgilendirme ve yönlendirme çalışmalarını tamamladığını duyurdu. Trafik Master Planı kapsamında ve Trafik Komisyonu’nun çalışmaları doğrultusunda planlanan düzenlemeler, kavşak üzerinde yapılan detaylı çizgilendirme, yönlendirme çizgileri ve yaya geçidi çizgileri ile dün gece tamamlandı. Kavşaktaki sinyalizasyon sistemi çalışmaları da son aşamalarına ulaştı ve trafik ışıklarının kısa sürede devreye alınması planlanıyor. Gazimağusa Belediyesi Meclis Üyesi Mine Karaca, İsmet İnönü Bulvarı 2’nci Etap Yol Düzenleme Projesi’nin yol, altyapı ve asfalt çalışmalarının yanı sıra trafik güvenliğini artıran tamamlayıcı düzenlemelerle devam ettiğini belirtti. Ahbap Gazetesi olarak, kentimizdeki bu önemli gelişmeleri yakından takip ediyoruz.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu