Gündem

Öztürkler, İslam İşbirliği Teşkilatı Parlamento Konferansı İçin Bakü’de

Cumhuriyet Meclisi Başkanı Ziya Öztürkler, İslam İşbirliği Teşkilatı Üye Devletleri Parlamento Birliği Konferansı’nın 20. Oturumuna katılmak ve çeşitli temaslarda bulunmak üzere Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti heyetiyle birlikte Azerbaycan’ın başkenti Bakü’ye gitti. Meclis tarafından yapılan açıklamaya göre, Öztürkler ve beraberindeki heyet, gece saatlerinde Haydar Aliyev Uluslararası Havalimanı’nda Azerbaycan-KKTC Parlamentolararası Dostluk Grubu Başkanı Cavanşir Feyziyev, KKTC Bakü Temsilcisi Büyükelçi Ufuk Turganer ve diğer yetkililer tarafından karşılandı. Öztürkler’in, konferansta KKTC’yi temsilen bir konuşma yapması ve çeşitli görüşmeler gerçekleştirmesi planlanıyor. Başkan Öztürkler’in heyetinde ayrıca Meclis Başkanlık Divanı üyesi UBP Milletvekili Hasan Küçük ve CTP Milletvekili Şifa Çolakoğlu da yer alıyor. Ahbap Gazetesi olarak, bu önemli temasların iki ülke arasında dostluğu daha da pekiştireceğini umut ediyoruz.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu