Türkiye

Türkiye ve AB, Orta Koridor’un Bölgesel Katkılarını Değerlendirdi

Türkiye Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Avrupa Birliği (AB) Komisyonunun Genişlemeden Sorumlu Üyesi Marta Kos ile Brüksel’de gerçekleşen görüşmesinde, Türkiye’nin merkezinde bulunduğu Orta Koridor’un bölgesel bağlantısallığa kattığı önemli değerleri ve Türkiye-AB iş birliği olanaklarını ele aldı. Uraloğlu, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, görüşmenin odak noktasının Orta Koridor’un stratejik ve bölgesel istikrara sunduğu katkılar olduğunu belirtti. Küresel ticaretin yeniden şekillendiği bu süreçte, Türkiye’nin Avrupa ile Asya arasında bağlantı noktası olarak önemini vurgulayan Uraloğlu, Türkiye’nin bu alanda güçlü ulaştırma altyapısıyla gelecekte de belirleyici bir rol oynamaya devam edeceğini ifade etti. Bakan, görüşmenin yanı sıra Brüksel’deki Bağlantısallık Gündemi Platformu’nda üst düzey açılış konuşması yaparak, çeşitli yetkililerle de bir dizi toplantı gerçekleştirdi. Ahbap Gazetesi olarak bu önemli iş birliğinin gelişiminde KKTC’nin de yakından takip ettiği gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu