Lefkoşa’da 30 Yıl Hizmet Veren Emekli Polislere Törenle Veda

Lefkoşa’da, polis teşkilatında 30 yıl süreyle görev yaparak emekli olan polis mensuplarına, Polis Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle plaket takdim edildi. Törende, Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, Polis Genel Müdür 1. Yardımcısı Gökay Karagil, Emekli Polisler Derneği Başkanı Birol Atasü, çeşitli ilçe ve bölüm müdürleri ile polis mensupları ve aileleri yer aldı. Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, törende yaptığı konuşmada, kariyerleri boyunca fedakârca çalışmış meslektaşlarıyla birlikte olmaktan duyduğu gururu dile getirdi. Adalıer, “Polislik yalnızca bir meslek değil, bir yaşam biçimidir” diyerek, emekli olan personelin her zaman teşkilatın ayrılmaz bir parçası olduğunu belirtti. Polis teşkilatına sundukları özverili hizmetler dolayısıyla teşekkürlerini sunan Adalıer, emekliye ayrılan tüm polis mensuplarına ve ailelerine sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir gelecek temennilerini iletti.
























