İdari, Kamu ve Sağlık İşleri Komitesi Toplantısı Gerçekleştirildi

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti İdari, Kamu ve Sağlık İşleri Komitesi, Lefkoşa’da kritik bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantıda sağlık sektörü ve kamu hizmetlerinin daha etkin bir şekilde yürütülmesi için atılacak adımlar tartışıldı. Komite üyeleri, mevcut durumu değerlendirerek, öncelikli konular üzerinde fikir alışverişinde bulundu. Ahbap Gazetesi’nin edindiği bilgilere göre, gelecek dönemde kamu hizmetlerinin iyileştirilmesine yönelik stratejilerin belirlenmesi hedefleniyor. Toplantıda ele alınan konular arasında, sağlık çalışanlarının koşullarının iyileştirilmesi, sağlık yatırımlarının artırılması ve kamu hizmetlerinde verimliliğin artırılması gibi önemli başlıklar yer aldı. Komite, atılacak adımların KKTC’de yaşayan halka daha iyi hizmet sunulmasına katkı sağlayacağını belirtti.
























