Gündem

Gazimağusa Belediyesi Hayvan Refahına Öncülük Ediyor

Gazimağusa Belediyesi, son beş yıl içerisinde gerçekleştirdiği hayvan refahı çalışmalarıyla dikkat çekiyor. Belediye, sahipsiz hayvanların yaşam koşullarını iyileştirmek adına 600’ü aşkın köpeği kısırlaştırırken, 400 köpeğe rehabilitasyon hizmeti sundu ve 350 köpeğin tedavisini gerçekleştirdi. Belediye yetkililerinden alınan bilgilere göre, bu çalışmalar ile kontrolsüz nüfus artışının önüne geçilerek, halk sağlığı ve hayvan refahı korunmaya devam ediliyor.

Veteriner Hekim İlke Sabit Soyer, geçtiğimiz altı ayda 150 köpeğin kısırlaştırıldığını ifade ederek, toplamda 650 köpeğin kısırlaştırılıp kayıt altına alındığını belirtti. Gazimağusa Belediyesi As Başkanı Veteriner Hekim Hüseyin Manik ise, sahipsiz hayvanlar için yürütülen çalışmaları değerlendirirken, bu çabaların kalıcı, sürdürülebilir ve insani çözümler üzerine odaklandığını vurguladı. Manik, “Halk sağlığı ve kent güvenliğine önem vererek, hiçbir canlının yaşam hakkını yok saymayan dengeli bir model üzerinde çalışıyoruz” dedi. Ahbap Gazetesi olarak, bu önemli girişimleri destekliyor ve hayvan refahı için yapılan her türlü çabayı önemsiyoruz.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu