DAÜ İletişim Fakültesi Dekanı Ersoy, Gaziantep’teki İLDEK Toplantısı’nda

Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) İletişim Fakültesi Dekanı Metin Ersoy, Gaziantep’te Hasan Kalyoncu Üniversitesi’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen 34. İletişim Fakülteleri Dekanları Konseyi (İLDEK) Toplantısı’nda yer aldı. DAÜ’den yapılan açıklamaya göre, KKTC, Türkiye, Kırgızistan ve Balkanlar’dan iletişim fakültesi dekanlarının bulunduğu toplantıda, iletişim eğitiminin kalitesinin artırılması, akademik iş birliklerinin güçlendirilmesi ve alandaki güncel gelişmelere dayalı ortak çalışmaların oluşturulması konuları ele alındı. İletişim eğitimindeki geleceğe yönelik dijital dönüşüm süreçleri ve eğitim programlarının güncellenmesi de masaya yatırılırken, akreditasyon süreçlerinin güçlendirilmesi ve kalite çalışmaları konusunda önemli değerlendirmeler yapıldı. Dekan Metin Ersoy, bu tür toplantıların akademik ilişkiler ve ortak projelerin geliştirilmesi açısından önemli fırsatlar sunduğunu belirtirken, DAÜ İletişim Fakültesi’nin uluslararası akademik görünürlüğünün artmasına ve iletişim eğitimi alanındaki çalışmaların geniş platformlarda paylaşılmasına katkıda bulunduğunu ifade etti.
























