Gündem

Rahvancıoğlu’ndan Türkiye’ye Giriş Yasağı Açıklaması

Lefkoşa’dan yapılan açıklamada, Bağımsızlık Yolu Genel Sekreter Yardımcısı Münür Rahvancıoğlu, Türkiye’ye yönelik giriş yasağının hala devam ettiğini bildirdi. Yazılı bir açıklama ile Cumhurbaşkanı Tufan Erhürman’ın, yasağın kaldırılması konusundaki çabalarını takdir ettiğini ifade eden Rahvancıoğlu, “Yasağı kalkmış arkadaşlara da hayırlı olsun diyorum. Bu her durumda olumlu bir gelişmedir” şeklinde değerlendirmede bulundu. Ahbap Gazetesi olarak, Rahvancıoğlu’nun Türkiye Cumhuriyeti Anayasa Mahkemesi’nde süren davasına dikkat çekmek isteriz. Rahvancıoğlu, Türkiye’ye giriş konusunun mevcut iktidarın kontrolünde olduğunu, ancak bireylerin değerinin bu tip yasaklarla ölçülemeyeceğini vurguladı.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu